Cennik

Krynica Morska ceny

Rezerwując z wyprzedzeniem na 2018 r. można uzyskać rabaty:

  • 5 %   za pokój bez balkonu
  • 5 %   za pobyt minimum 14 dni
  • 7,5 %   za pobyt minimum 21 dni
  • 10 % za pobyt minimum 28 dni
  • 5 %   za wcześniejszą rezerwację
  • 5 %   za płatność 100 %
  • 10 % – 20 % podnosimy cenę za wybór konkretnego pokoju
TerminCzas pobytuPokój 2-osobowy z balkonem z widokiem na lasPokój 2+1 z balkonem z widokiem na lasPokój 2+2 z widokiem na miastoPokój rodzinny 4-osobowy z widokiem na miasto + max 2 osoby/70 Studio 4-osobowe z widokiem na morze przez drzewa + max 2 osoby/ 100 zł za osobę za dobę Apartament, studio, nWidok na morze ponad drzewami 4-osobow + max 2 osoby- 100 zł/osoba
styczeń - 27.04
Wielkanoc 14-17.04
1-2 dni
7 dni
7 dni
3 dni
200-180
150
110 podda
200
240
200
160 podda
250
275
200

300
300
250

350
400
300

400
500-450
400-350

500
majówka 28.04-7.05.17.2 dni
4 dni
5-6 dni
7 dni
7 dni
od 500
250- 300 zł
250-280 zł.
200
160 poddasze
od 600
300- 350
300-330
250
210 poddasze
od 700
350-400
400-380
300
od 800
400-450
450-430
350
od 1000
600
600-560
400
od 1200
750
750-700
600
Maj od 7.052 dni
7 dni
7 dni
200-300
150
110 poddasze
250-350
200
160 poddasze
300-400
250
350-450
280
400-500
300
500-600
400
Boże Ciało 14-18.06.3/4 dni500/400550/450600/500650/5501000/8001200/1000
Czerwiec 2 dni
7 dni
7 dni
od 600
200-280
180-230 pod
od 700
250-330
230-280 poddasze
od 750
300-350
od 900
350-400
od 1200
400-550
od 1400
500-700
lipiec-30.06-14.077 dni
7 dni
300-350
250-300 poddasze
375-440
325-390 poddasze
425-500500-600600-700700-800
lipiec - 14.07. -15.08. sierpień7 dni
2 dni
7 dni
400
850
350 poddasze
500 zł
1100
450 poddasze
550 zł
1200
700 zł
1500
dodatkowe osoby : 70 zł/osoba
800zł
1700
dodatkowe osoby: 100 zł/osoba
1000zł
2200
dodatkowe osoby : 100 zł/ osoba
sierpień 15-21.08 7 dni
2 dni
7 dni
375
700
280 poddasze
450
800
n350 poddasze
500
1000
600
1500
750
1800
900
2000
sierpień 21-31.08. 2 dni
7 dni
7 dni
600
300
250 poddasze
700
350
300 poddasze
800
370
900
400
1200
600
1400
700
wrzesień - 22 grudzień7 dni200 -180 zł
poddasze: 110 zł
250-200 zł
poddasze 160
230-280 zł270-300 zł300 -360 zł400-460 zł
wrzesień - 22 grudzień2dni400-200 zł
poddasze: od 150
450 -300zł poddasze od 200500-325 złod 300 złod 400 złod 500 zł
PROMOCJA: 20.09. 2016 DO 14.04. 2017.bez świąt i sylwestra 7 dni1000 zł za pakiet 7 dni
poddasze 840 za 7 dni
1350 zł za pakiet 7 dni
poddasze 1190 za 7 dni
1500 zł za pakiet 7 dni1800 zł za pakiet 7 dni2000 zł za pakiet 7 dni2400 zł za pakiet 7 dni
Sylwester 2017/20182 dni
3 dni
7 dni
300 zł
225 zł
150 zł
350
275 zł
200 zł
400
300
250
500
400
285
600
450
310
700
550
350

Jeśli szukają Państwo tańszych noclegów proszę wejść na stronę Willa Joker :   krynica morska noclegi

Podane ceny bez wyżywienia.Ceny śniadań na 2016 r. Śniadanie 20 zł bufet szwedzki. Posiłki w restauracjach obok z rabatem ( najbliższe 20 m. ).

Regulamin w skrócie:

White to obiekt noclegowy jeszcze nie kategoryzowany . Po uruchomieniu restauracji   będziemy ubiegać się o kategoryzację a po oddaniu basenu i SPA będziemy starali się o cztery gwiazdki. 

W celu rezerwacji pokoju proszę:
Uzgodnić rodzaj pokoju oraz termin pocztą elektroniczną: krynica@hotelmorski.com  lub telefonicznie:          tel. +48   55 247-47-40  biuro 24 h.    Mobile  8-22 h    +48 601 662 725

Recepcja  24 h tel. +48  55 246-82-39,  55 246-82-51, Mobile 24 h +48  606 844 776

Wpłacić zadatek w wysokości  30% – 100% umówionej kwoty na konto:

Przelewy krajowe:

92 8345 0006 2002 2055 2776 0002

WHITE HOTEL
82-120 KRYNICA MORSKA
UL. KORCZAKA 5

 

Przelewy międzynarodowe:

SWIFT –     GBWCPLPP

IBAN    –  PL 92 8345 0006 2002 2055 2776 0002

 

Zadatek proszę wpłacić w terminie:

7 dni od rezerwacji przy rezerwacjach z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem

2 dni od rezerwacji przy rezerwacji  z 30 dniowym wyprzedzeniem

1 godzina od rezerwacji przy rezerwacji z 2 dwudniowym wyprzedzeniem

lub termin wpłaty uzgodnić telefonicznie.

w uwagach na dowodzie wpłaty zawsze prosimy wpisać datę na którą został zarezerwowany pokój i nr. telefonu do ewentualnego kontaktu.

Wysłać potwierdzenie wpłaty na adres krynica@hotelmorski.com 

Jeśli zadatek wpłynie na konto po w.w. terminach rezerwacja może zostać usunięta a zadatek zostanie zwrócony wpłacającemu pomniejszony o 5 zł kosztów manipulacyjnych.

Należności pobieramy z góry

Wszelkie Państwa wpłaty będą traktowane jako zadatek i nie podgalają zwrotowi. W losowych wypadkach bez kosztowo z wyprzedzeniem 30 dniowym zadatek można przenieść na inny termin. W innych przypadkach ewentualny zwrot zadatku możliwy jedynie po sprzedaży wykupionego takiego samego pakietu innemu Gościowi. Im wcześniej dostaniemy informację o rezygnacji tym większe szanse na sprzedaż.
Oczekiwać potwierdzenia rezerwacji telefonicznie, pocztą elektroniczną (e-mail). Po przybyciu do hotelu i sprawdzeniu warunków należy wpłacić pozostałą kwotę za wykupiony pakiet.

Wpłata zadatku oznacza akceptacje niniejszego regulaminu.

Dodatkowe opłaty:

Jedno dziecko do 3 lat na pokój ….. gratis
Dodatkowa osoba w pokoju lub powyżej 3 lat      … 50,00/100  zł. doba

Łóżeczko dla dziecka 30 zł/ 50 zł. doba

Parking monitorowany – lipiec- sierpień  płatny……    25 zł. doba
Opłata klimatyczna do Urzędu Gminy              ……….. 2 zł. osobodoba
Opłata za zwierzęta …………                                  od  50,00 zł. np. York  do 100,00 zł. pies ok. 25 kg./  doba.

Nie przyjmujemy z kotami. Bez uzgodnień przyjmujemy z małymi psami wielkość Yorka. Z większymi psami pobyt należy najpierw uzgodnić.
Informacje organizacyjne:
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15 a kończy o godz. 11 dnia następnego
Wystawiamy faktury VAT

CENNIK HOTELOWY :

Krótkie, nieuzgodnione pobyty
-Pokój dwuosobowy ………..1000 zł/doba
-Studio 4 osobowe ………… 2000 zł/doba
-Pokoje czteroosobowe …… 1500 zł/doba

  • zgubiona karta magnetyczna do pokoju  kosztuje 20 zł
  • za zniszczenia w pokoju Goście zostaną obciążeni zgodnie z kosztami usunięcia szkody oraz za czas wyłączenia pokoju z eksploatacji.
  • za palenie papierosów na terenie obiektu lub za wywołanie alarmu pożarowego mandat 500 zł
  • za wywołanie alarmu pożarowego skutkujące przyjazdem straży pożarnej mandat 500 zł + koszty przyjazdu straży pożarnej każdorazowo.
  • za zanieczyszczenia pokoju lub innych pomieszczeń hotelu przez psy mandat 500 zł. każdorazowo.
  • za pozostawienie psa bez opieki lub wyprowadzenie z pokoju psa bez kagańca mandat 500 zł. każdorazowo.

Do zameldowania konieczny jest dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy.

Niniejszy dokument nie jest ofertą w rozumieniu przepisów prawa. Ceny mogą ulec zmianie.

White Hotel, Korczaka 5, 82-120 Krynica Morska, tel. +48 (55) 247-47-40, Mobile: 601-662-725   e-mail:  krynica@hotelmorski.com  www.krynicamorskahotele.pl

Wyposażenie pokoi:
Pokoje dwuosobowe/dwuosobowe z dostawką ( 25 m2)
-wygodne łoże małżeńskie 180 cm szerokości lub 2 łóżka jednoosobowe
-duża szafa z dużym lustrem
-biurko
-telewizor 32 cale
-krzesło/fotel
-fotel/sofa
-komplet powitalny(czajnik, 2 filiżanki, łyżeczki)
-duże lustro na ścianie
-wykładzina dywanowa wełniana, antyalergiczna na podkładzie akustycznym
-ręczniki 2,2,1
-stolik-szafki nocne
-lampki nocne
-lampka na biurku
-przeważnie balkon, widok na północ, północny zachód lub na południowy zachód
-łazienka – suszarka do włosów
-łazienka natrysk lub brodzik (lub wanna)
-wifi,

-sejf

-krzesła na balkon

-mamy do dyspozycji pralkę

Pokoje 2+2 loże małżeńskie 180 cm .dodatkowo wersalka lub 2 x sofa 90/190 ( 30 m2). Widok na północny wschód.
Pokoje rodzinne łoże małżeńskie, dodatkowo dwie dwuosobowe sofy max 6 osób lub wersalka i sofa
jednoosobowa max 5 osób ( 45 m2 ). Widok na wschód lub  południe.
Apartament studio to połączenie dwóch pokoi podwójnymi drzwiami
wewnętrznymi z balkonami z widokiem na północny zachód lub na północ.
Apartament to jeden pokój (51 m2 )częściowo przedzielony z łożem
małżeńskim lub z dwoma łóżkami jednoosobowymi + rozkładana sofa
dwuosobowa, z dużym balkonem, widok na morze na północ,
lub sypialnia z łożem małżeńskim + pokój dzienny) z rozkładaną dwuosobową
sofą, bez balkonu. ( razem ok 45 m2). widok na wschód.

Mamy też inne pojedyncze nie opisane pokoje.

W jednym z pokoi ogólnie dostępne żelazko i deska do prasowania.
Widok na morze ograniczony jest w rożnym stopniu przez młody las rosnący na wydmie.

W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów  oraz używania prywatnego sprzętu elektrycznego jak kuchenki elektryczne, tostery, piecyki elektryczne i t.p. Nie dotyczy elektrycznych maszynek do golenia, lokówek i t.p. Ewentualne wątpliwości proszę wyjaśnić w recepcji.

NAJWIĘKSZE NASZE ATUTY:

  • najbliżej do morza w Krynicy Morskiej, zaledwie  60 m.
  • nowy obiekt
  • duże pokoje
  • bardzo wygodne łóżka
  • można płacić kartą płatniczą
  • recepcja całodobowa
  • budynek i parking monitorowane
  • do aquaparku 80 m.
  • do centrum 500 m.
  • budynek / pokoje ( ściany 52 db, okna 38 db , drzwi 44 db, podłoga ) bardzo dobrze wygłuszone
  • budynek położony na skraju sosnowego lasu w spokojnej i cichej okolicy

Krynica Morska ceny tanio.   Krynica Morska ceny. Krynica Morska hotele. Hotele nad morzem.

Krynica Morska hotele blisko morza w  centrum Krynicy Morskiej. Noclegi w Krynicy Morskiej, pensjonaty hotele wille kwatery prywatne i pokoje do wynajęcia.

Krynica Morska hotele blisko morza

REGULAMIN HOTELOWY

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelowego Obiektu Noclegowego White Hotel w Krynicy Morskiej ul. Korczaka 5, 82-120 Krynica Morska (zwanego dalej: Hotelem) i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu.
3. Opiekunem Gościa jest Recepcja hotelowa.
4. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, a także na stronie www.krynicamorskahotele.pl

§2 DOBA HOTELOWA

1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Goście mogą zostać zobowiązani do noszenia opasek hotelowych, pod rygorem utraty prawa do korzystania z hotelu. W przypadku zagubienia opaski Hotel może naliczyć dodatkową opłatę za wystawienie nowej opaski.
3. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
4. Zatrzymanie pokoju po godz. 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu i mogą zostać naliczone opłaty z tego tytułu.
5. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
6. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej, hotel może jednak nie uwzględnić tej prośby.
7. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej, jednak nie później niż do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
8. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
9. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego, paszportu lub prawa jazdy oraz podpisanie Karty meldunkowej.
2. W celu dokonania rezerwacji pokoju Gość powinien uzgodnić rodzaj pokoju, cenę oraz termin jego rezerwacji za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie lub osobiście w Recepcji Hotelu, a następnie dokonać wpłaty zadatku na rachunek bankowy hotelu i przesłać potwierdzenie uiszczenia opłaty na adres poczty elektronicznej hotelu.
3. Gość jest obowiązany pod rygorem usunięcia rezerwacji uiścić zadatek w wysokości minimum 30% całej ustalonej ceny za pobyt na rachunek bankowy hotelu w terminie: 7 dni – przy rezerwacjach dokonywanych z minimum 60 dniowym wyprzedzeniem; 2 dni – przy rezerwacjach dokonywanych z minimum 30 dniowym wyprzedzeniem; 1 godziny – przy rezerwacjach dokonywanych z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem oraz przysłanie do hotelu potwierdzenia wpłaty. Można uzgodnić z recepcja inny sposób i termin wpłaty zadatku.
4. W przypadku braku wpłaty zadatku w powyższych terminach, względnie w przypadku wpływu zadatku po terminie, rezerwacja może zostać anulowana i usunięta z systemu, a wpłacona kwota zadatku może zostać zatrzymana przez hotel.
5. Za dzień uiszczenia zadatku uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy hotelu.
6. Dokonując wpłaty zadatku Gość jest obowiązany w tytule przelewu wskazać datę od której planowany jest pobyt oraz numer telefonu do kontaktu.
7. Po wpływie zadatku na rachunek bankowy, Hotel w miarę możliwości dokona telefonicznego, za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) potwierdzenia warunków rezerwacji.
8. Wszelkie wpłaty dokonywane przez Gościa na rachunek bankowy hotelu będą traktowane jako zadatek i nie podlegają zwrotowi.
9. Gość może z minimum 30 dniowym wyprzedzeniem dokonać zmiany terminu przyjazdu, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów z uwzględnieniem cen obowiązujących w nowym terminie.. W takim przypadku wpłacony przez Gościa zadatek podlega zaliczeniu na poczet nowego terminu rezerwacji.
10. W przypadku odwołania rezerwacji po wpłaceniu zadatku, zadatek może zostać zwrócony Gościowi tylko w przypadku wykupienia zwolnionego pokoju w takim samym terminie przez innego Gościa hotelowego. W pozostałych przypadkach, zadatek nie podlega zwrotowi.
11. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął jeszcze czas, za który Gość uiścił opłatę należną za pobyt.
12. Osoby niezameldowane w hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00 jednakże wyłącznie po zgłoszeniu ich wejścia w recepcji.
13. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę innym osobom albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.

§4 OPŁATY ZA POBYT

1. Opłata za pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu do hotelu – z góry za cały okres trwania pobytu.
2. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu nie jest zwracana opłata za pobyt .
3. W przypadku rezerwacji pokoju i niestawiennictwa się do godz. 18.00 w dniu rezerwacji, hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa opłatą za jedną dobę hotelową według standardowej stawki przewidzianej w Cenniku za wynajem danego pokoju w określonym terminie. Hotel może obciążyć opłatą kartę kredytową Gościa.
4. Gość hotelowy jest obowiązany poza ceną za pobyt do uiszczenia opłaty klimatycznej w wysokości 2 złotych za osobo dobę.
5. Hotel może pobierać dodatkowe opłaty m.in. za nocleg dodatkowej osoby w pokoju, wstawienie do pokoju łóżeczka dziecięcego, opłatę parkingową, opłatę za zwierzęta, które zostaną ustalone w odrębnym Cenniku.
6. Hotel może tworzyć Pakiety obejmujące kilkudniowe pobyty Gości w hotelu w określonych terminach w promocyjnych cenach. W przypadku skorzystania przez Gościa z Pakietu, a następnie, w czasie jego wykorzystywania, skrócenia pobytu w Hotelu, Hotel nalicza opłatę za każdą rozpoczętą dobę hotelową w standardowej wysokości przewidzianej w Cenniku za jedną dobę za danego rodzaju pokój w określonym terminie. Wszystkie uzyskane rabaty przy skróceniu pobytu są anulowane.

§5 USŁUGI

1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem, przy czym Hotel nie jest jeszcze obiektem skategoryzowanym.
2. Basen hotelowy, restauracja oraz Spa hotelowe aktualnie znajdują się w realizacji, co oznacza, że nie są dostępne (w żadnej części) dla użytku Gości hotelowych.
3. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
4. Hotel ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę.
5. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą, budzenie o wyznaczonej godzinie, przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w hotelu.
6. Hotel może tworzyć pakiety usług zawierające określone uprawnienia do korzystania z usług hotelowych w ramach pakietu bez odrębnej odpłatności, przy zachowaniu odpłatności za inne usługi hotelowe. Warunki pakietu all inclusive są określane corocznie odrębną informacją.

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
2. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi.
3. Za zagubienie karty magnetycznej (chip) do zamka pokoju hotelowego pobierana jest opłata 20 zł netto.
4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach prywatnego sprzętu elektrycznego takiego jak grzałki, żelazka elektryczne, kuchenki i piecyki elektryczne, tostery i inne podobne urządzenia nie stanowiące wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek do telefonów, zasilaczy komputerów, lokówek i maszynek go golenia.
5. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
6. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.

§7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU

1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną tylko jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
4. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
5. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.

§8 CISZA NOCNA

1. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
2. Naruszenie ciszy nocnej może skutkować usunięciem Gościa hotelowego z hotelu, przy zachowaniu przez Hotel prawa do zatrzymania pełnej opłaty za pobyt.

§9 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług, niezwłocznie po ich zauważeniu.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.

§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Zabronione jest wprowadzanie bez zgody zwierząt na teren hotelu.
2. Na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Zabronione jest również korzystanie z grilla lub palenie ognisk na obszarze całego Hotelu.
3. W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji, materiałów łatwopalnych i wybuchowych.
4. Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
5. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.
6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
7. Hotel nieodpłatnie oddaje w prywatne użytkowanie na czas pobytu, a Gość wypożycza na czas pobytu, do własnego, osobistego użytku odbiornik telewizyjny.
8. Na obszarze nieruchomości przyległej do budynków hotelu obowiązują zasady ruchu drogowego.
9. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
10. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt po opłaceniu z góry kosztów tej usługi. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące. Po tym terminie przedmioty te przepadają na rzecz hotelu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
11. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Hotel zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 r. poz. 922) dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel, w szczególności do celów meldunku i umieszczenia danych Gościa w bazie danych Hotelu. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
12. Gość wyraża zgodę na wystawienie faktur VAT bez podpisu.
13. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem hotelowym, a Hotelem jest Sąd w Tczewie, a w przypadku sporów podlegających właściwości Sądu Okręgowego – Sąd w Gdańsku.
14. Integralną część Regulaminu stanowi Cennik. Zmiany Cennika nie dotyczą Gości, który rozpoczęli pobyt, jak również Gości, którzy uzyskali przy rezerwacji pisemne zapewnienie niezmienności ceny.