Cennik

Krynica Morska ceny

Przelewy krajowe:

92 8345 0006 2002 2055 2776 0002

WHITE HOTEL
82-120 KRYNICA MORSKA
UL. KORCZAKA 5

TerminCzas pobytuPokój 2-osobowy z balkonem z widokiem na las/ dobaPokój 2+1 z balkonem z widokiem na las/ dobaPokój 2+2 z widokiem na miasto/ dobaPokój rodzinny 4-osobowy z widokiem na miasto + max 2 osoby/50-100 zł / dobaStudio 4-osobowe z widokiem na morze przez drzewa + max 2 osoby/ 50-150 zł‚ za osobę za dobęApartament, studio, Widok na morze ponad drzewami 4-osobow + max 2 osoby- 50-150 zł‚/osoba
06.01 - 25.04.20192 dni pakiet180230280330400500
06.01. - 25.047 dni pakiet150200250300350400
06.01-25.047 dni pakiet120 poddasze170 poddasze------------------------
Majówka 26.04-30.04.19
26.04-28.04
4 dni pakiet

2 dni
300

400
350

450
400

500
450

600
600

800
700

1000
Majówka 30.04-5.055 dni pakiet300350400-500700800
Majówka 27.04-4.05

26.04-3.05 lub28.04-5.05
7 dni pakiet
9 dni pakiet
7 dni pakiet
230x7=1610
200x9=1800
200x7=1400
280
250
250
320
300
300
370
350
350
450
400
400
550
500
500
Majówka 26.04-3.05
lub 28.04-5.05
7 dni pakiet170 poddasze220 poddasze------------------------
Maj od 5.052 dni pakiet200-300250-350300-400350-450400-500500-600
Maj 5-317 dni pakiet150200250280300400
Maj 5-317 dni pakiet120 poddasze170 poddasze------------------------
Boże Ciało 19.06-23.064 dni pakiet4004755506008001000
Czerwiec od 1.06.2 dni pakietod 400 do 600od 500od 600od 700od 800od 1000
Czerwiec od 1.06.7 dni pakiet200-300250-350300-400350-450400-600500-700
Czerwiec od 1.06.7 dni pakiet170-250 poddasze220-300 poddasze------------------------
Lipiec-29.06-12.077 dni pakiet300-350350-450450-550500-600600-700700-900
Lipiec-29.06-12.077 dni pakiet260-310 poddasze310-410 poddasze------------------------
Lipiec - 13.07. -19.08. sierpień7 dni pakiet4005005506508001000
Lipiec-sierpień 13.07-15.08.2 dni pakietdo 1000od 1200od 1300od 1500od 1700od 2200
Lipiec-sierpień 13.07-15.08.7 dni pakiet350 poddasze450 poddasze------dodatkowe osoby : 70 zł‚/osobadodatkowe osoby : 100 zł‚/osobadodatkowe osoby : 100 zł‚/osoba
sierpień 19-02.097 dni pakiet350-250450-327500-375550-450700-500900-700
sierpień 19.08-02.09.2 dni pakietod 600od 700od 800od 900od 1200od 1400
sierpień19.08-02.09.7 dni pakiet250 poddasze300 poddasze------------------------
wrzesień - 22 grudzień7 dni pakiet200-150250-200230-280270-300300 -360400-500
wrzesień - 22 grudzień7 dni pakietpoddasze: 120poddasze 170------------------------
15 wrzesień - 22 grudzień2 dni pakiet180230280330400500
15 wrzesień - 22 grudzień2 dni pakietpoddasze: 160poddasze: 210------------------------
Sylwester 2018/20192 dni pakiet300 /doba350400500600700
Sylwester3 dni pakiet
4 dni pakiet
5 dni pakiet
6 dni pakiet
235 /doba
200/doba
190/doba
180
280
240
230
220
300
280
270
260
400
350
340
320
450
400
380
340
600
550
500
450
Sylwester7 dni pakiet160 /doba210250300320420

Rezerwując z wyprzedzeniem na 2019 r. można uzyskać rabaty:

  • 5% za wcześniejsza rezerwację przy pakietach minimum 7 dni od piątku, soboty lub niedzieli.do piątko, soboty lub niedzieli .
  • 5 % za płatność 100 % należności ( rezerwacja bezzwrotna)
  • 5 %   za pobyt minimum 14 dni
  • 7,5 %   za pobyt minimum 21 dni
  • 10 % za pobyt minimum 28 dni
  • 10 % – 20 % podnosimy cenę za wybór konkretnego pokoju
  • wykupione u nas śniadania doliczamy do ceny pokoju

 

Jeśli szukają Państwo tańszych noclegów proszę wejść na stronę Willa Joker :   krynica morska noclegi

Podane ceny bez wyżywienia.Ceny śniadań na 2018 r. Śniadanie 23 zł bufet szwedzki. Posiłki w restauracjach obok z rabatem ( najbliższe 20 m. ).

Regulamin w skrócie:

White to obiekt noclegowy jeszcze nie kategoryzowany . Po uruchomieniu restauracji   będziemy ubiegać się o kategoryzację a po oddaniu basenu i SPA będziemy starali się o cztery gwiazdki. 

W celu rezerwacji pokoju proszę:
Uzgodnić rodzaj pokoju oraz termin pocztą elektroniczną: krynica@hotelmorski.com  lub telefonicznie:          tel. +48   55 247-47-40  biuro 24 h.    Mobile  8-22 h    +48 601 662 725

Recepcja  24 h tel. +48  55 246-82-39,  55 246-82-51, Mobile 24 h +48  606 844 776

Wpłacić zadatek w wysokości  30% – 100% umówionej kwoty na konto:

Przelewy krajowe:

92 8345 0006 2002 2055 2776 0002

WHITE HOTEL
82-120 KRYNICA MORSKA
UL. KORCZAKA 5

 

Przelewy międzynarodowe:

SWIFT –     GBWCPLPP

IBAN    –  PL 92 8345 0006 2002 2055 2776 0002

 

Dla posiadaczy kont w Millenium proponuję wpłacać na :

Bank Millenium 50 1160 2202 0000 0000 3482 8918

Jan Romaniuk ul. Nowa 19 82-120 Krynica Morska.

 

Zadatek proszę wpłacić w terminie:

7 dni od rezerwacji przy rezerwacjach z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem

2 dni od rezerwacji przy rezerwacji  z 30 dniowym wyprzedzeniem

1 godzina od rezerwacji przy rezerwacji z 2 dwudniowym wyprzedzeniem

lub termin wpłaty uzgodnić telefonicznie.

w uwagach na dowodzie wpłaty zawsze prosimy wpisać słowo  ZADATEK BEZZWROTNY i  datę pobytu.

Wysłać potwierdzenie wpłaty na adres krynica@hotelmorski.com 

Jeśli zadatek wpłynie na konto po w.w. terminach rezerwacja może zostać usunięta a zadatek zostanie zwrócony wpłacającemu pomniejszony o 5 zł kosztów manipulacyjnych.

Należności pobieramy z góry

Wszelkie Państwa wpłaty będą traktowane jako zadatek i nie podgalają zwrotowi. W losowych wypadkach bez kosztowo z wyprzedzeniem 30 dniowym zadatek można przenieść na inny termin. W innych przypadkach ewentualny zwrot zadatku możliwy jedynie po sprzedaży wykupionego takiego samego pakietu innemu Gościowi. Im wcześniej dostaniemy informację o rezygnacji tym większe szanse na sprzedaż.
Oczekiwać potwierdzenia rezerwacji telefonicznie, pocztą elektroniczną (e-mail). Po przybyciu do hotelu i sprawdzeniu warunków należy wpłacić pozostałą kwotę za wykupiony pakiet. Nie przewiduję się skracania pakietów ani zmiany terminów zamówionych pakietów.

Wpłata zadatku oznacza akceptacje niniejszego regulaminu.

Dodatkowe opłaty:

Jedno dziecko do 3 lat na pokój ….. gratis
Dodatkowa osoba w pokoju lub powyżej 3 lat / powyżej 15 lat                          … 50,00-100  zł. doba / 70-150 zł doba

Łóżeczko dla dziecka 30 zł/ 50 zł. doba

Miejsca parkingowe monitorowane – lipiec- sierpień  płatne……    30 zł. doba
Opłata klimatyczna do Urzędu Gminy                                 ……….. 2 zł. osobodoba
Opłata za pieski                                              …………… … …  od  60,00 zł. np. York,  do 150,00 zł za psa 40 kg. doba.

Nie przyjmujemy z kotami. Pobyt z psami należy najpierw uzgodnić z recepcją.
Informacje organizacyjne:
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15 a kończy o godz. 11 dnia następnego. W sezonie wysokim doba rozpoczyna się o godzinie 16.
Wystawiamy faktury VAT

CENNIK HOTELOWY :

Krótkie, nieuzgodnione pobyty
-Pokój dwuosobowy ………..1000 zł/doba
-Studio 4 osobowe ………… 2000 zł/doba
-Pokoje czteroosobowe …… 1500 zł/doba

  • zgubiona karta magnetyczna do pokoju  kosztuje 20 zł
  • za zniszczenia w pokoju Goście zostaną obciążeni zgodnie z kosztami usunięcia szkody oraz za czas wyłączenia pokoju z eksploatacji, nie mniej niż 500 zł.
  • za palenie papierosów lub świeczek na terenie obiektu lub za wywołanie alarmu pożarowego mandat 500 zł
  • za wywołanie alarmu pożarowego skutkujące przyjazdem straży pożarnej mandat 500 zł + koszty przyjazdu straży pożarnej każdorazowo.
  • za zanieczyszczenia pokoju lub innych pomieszczeń hotelu przez psy mandat 500 zł. każdorazowo.
  • za pozostawienie psa bez opieki lub wyprowadzenie z pokoju psa bez kagańca mandat 500 zł. każdorazowo.

Do zameldowania konieczny jest dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy.

Niniejszy dokument nie jest ofertą w rozumieniu przepisów prawa. Ceny mogą ulec zmianie.

White Resort nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje losowe Gości i nie zwraca żadnych należności za skrócony pobyt.

White Hotel, Korczaka 5, 82-120 Krynica Morska,  tel. +48 (55) 246 82 39,  (55) 247-47-40,    Mobile: 606 844 776, 601-662-725                                        e-mail:  krynica@hotelmorski.com      www.krynicamorskahotele.pl

Wyposażenie pokoi:
Pokoje dwuosobowe/dwuosobowe z dostawką ( 25 m2)
-wygodne łoże małżeńskie 180 cm szerokości lub 2 łóżka jednoosobowe
-duża szafa z dużym lustrem
-biurko
-telewizor 32 cale
-krzesło/fotel
-fotel/sofa
-komplet powitalny(czajnik, 2 filiżanki, łyżeczki)
-duże lustro na ścianie
-wykładzina dywanowa wełniana, antyalergiczna na podkładzie akustycznym
-ręczniki 2,2,1
-stolik-szafki nocne
-lampki nocne
-lampka na biurku
-przeważnie balkon, widok na północ, północny zachód lub na południowy zachód
-łazienka – suszarka do włosów
-łazienka natrysk lub brodzik (lub wanna)
-wifi,

-sejf

-krzesła na balkon

-woda mineralna 0.3 l. i herbata szt 1 na osobę na przyjazd.

-mamy do dyspozycji pralkę

Pokoje 2+2 loże małżeńskie 180 cm .dodatkowo wersalka lub 2 x sofa 90/190 ( 30 m2). Widok na północny wschód.
Pokoje rodzinne łoże małżeńskie, dodatkowo dwie dwuosobowe sofy max 6 osób lub wersalka i sofa
jednoosobowa max 5 osób ( 45 m2 ). Widok na wschód lub  południe.
Apartament studio to połączenie dwóch pokoi podwójnymi drzwiami
wewnętrznymi z balkonami z widokiem na północny zachód lub na północ.
Apartament to jeden pokój (51 m2 )częściowo przedzielony z łożem
małżeńskim lub z dwoma łóżkami jednoosobowymi + rozkładana sofa
dwuosobowa, z dużym balkonem, widok na morze na północ,
lub sypialnia z łożem małżeńskim + pokój dzienny) z rozkładaną dwuosobową
sofą, bez balkonu. ( razem ok 45 m2). widok na wschód.

Mamy też inne pojedyncze nie opisane pokoje.

W jednym z pokoi ogólnie dostępne żelazko i deska do prasowania.

Mamy 16 rowerów miejskich do wypożyczenia, osiem ma na kierownicy torbę podróżną a trzy foteliki dla dzieci.

Widok na morze ograniczony jest w rożnym stopniu przez młody las rosnący na wydmie.

W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów  oraz używania prywatnego sprzętu elektrycznego jak kuchenki elektryczne, tostery, piecyki elektryczne i t.p. Nie dotyczy elektrycznych maszynek do golenia, lokówek i t.p. Ewentualne wątpliwości proszę wyjaśnić w recepcji.

NAJWIĘKSZE NASZE ATUTY:

  • najbliżej do morza w Krynicy Morskiej, zaledwie  60 m.
  • nowy obiekt
  • duże pokoje
  • bardzo wygodne łóżka
  • można płacić kartą płatniczą
  • recepcja całodobowa
  • budynek i parking monitorowane
  • do aquaparku 80 m.
  • do centrum 500 m.
  • budynek / pokoje ( ściany 52 db, okna 38 db , drzwi 44 db, podłoga ) bardzo dobrze wygłuszone
  • budynek położony na skraju sosnowego lasu w spokojnej i cichej okolicy
  • ścieżka rowerowa obok
  • wypożyczalnia rowerów w hotelu
  • lodówka z alkoholami w recepcji

Krynica Morska ceny tanio.   Krynica Morska ceny. Krynica Morska hotele. Hotele nad morzem.

Krynica Morska hotele blisko morza w  centrum Krynicy Morskiej. Noclegi w Krynicy Morskiej, pensjonaty hotele wille kwatery prywatne i pokoje do wynajęcia.

Krynica Morska hotele blisko morza

REGULAMIN WHITE RESORT

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelowego Obiektu Noclegowego White Resort w Krynicy Morskiej ul. Korczaka 5, 82-120 Krynica Morska (zwanego dalej: Hotelem) i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku ( zaliczki ) lub całej należności za pobyt . Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu.
3. Opiekunem Gościa jest Recepcja .
4. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji , a także na stronie www.krynicamorskahotele.pl

§2 DOBA HOTELOWA

1. Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Goście mogą zostać zobowiązani do noszenia opasek hotelowych, pod rygorem utraty prawa do korzystania z hotelu. W przypadku zagubienia opaski recepcja może naliczyć dodatkową opłatę za wystawienie nowej opaski.
3. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
4. Zatrzymanie pokoju po godz. 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu i mogą zostać naliczone opłaty z tego tytułu.
5. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
6. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej, recepcja  może jednak nie uwzględnić tej prośby.
7. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej, jednak nie później niż do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
8. Recepcja  może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
9. White Resort zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego, paszportu lub prawa jazdy oraz podpisanie Karty meldunkowej.
2. W celu dokonania rezerwacji pokoju Gość powinien uzgodnić rodzaj pokoju, cenę oraz termin jego rezerwacji za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie lub osobiście w Recepcji , a następnie dokonać wpłaty zadatku na rachunek bankowy White i przesłać potwierdzenie uiszczenia opłaty na adres poczty elektronicznej hotelu.
3. Gość jest obowiązany pod rygorem usunięcia rezerwacji uiścić zadatek w wysokości minimum 30% całej ustalonej ceny za pobyt na rachunek bankowy White w terminie: 7 dni – przy rezerwacjach dokonywanych z minimum 60 dniowym wyprzedzeniem; 2 dni – przy rezerwacjach dokonywanych z minimum 30 dniowym wyprzedzeniem; 1 godziny – przy rezerwacjach dokonywanych z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem oraz przysłanie do hotelu potwierdzenia wpłaty. Można uzgodnić z recepcja inny sposób i termin wpłaty zadatku.
4. W przypadku braku wpłaty zadatku w powyższych terminach, względnie w przypadku wpływu zadatku po terminie, rezerwacja może zostać anulowana i usunięta z systemu, a wpłacona kwota zadatku może zostać zatrzymana..
5. Za dzień uiszczenia zadatku uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy White.
6. Dokonując wpłaty zadatku Gość jest obowiązany w tytule przelewu wskazać datę od której planowany jest pobyt oraz numer telefonu do kontaktu.
7. Po wpływie zadatku na rachunek bankowy, White w miarę możliwości dokona telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) potwierdzenia warunków rezerwacji.
8. Wszelkie wpłaty dokonywane przez Gościa na rachunek bankowy hotelu będą traktowane jako zadatek i nie podlegają zwrotowi.
9. Gość może z minimum 30 dniowym wyprzedzeniem dokonać zmiany terminu przyjazdu, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów z uwzględnieniem cen obowiązujących w nowym terminie.. W takim przypadku wpłacony przez Gościa zadatek podlega zaliczeniu na poczet nowego terminu rezerwacji.
10. W przypadku odwołania rezerwacji po wpłaceniu zadatku, zadatek może zostać zwrócony Gościowi tylko w przypadku wykupienia zwolnionego pokoju w takim samym terminie przez innego Gościa hotelowego. W pozostałych przypadkach, zadatek nie podlega zwrotowi.
11. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął jeszcze czas, za który Gość uiścił opłatę należną za pobyt.
12. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00 jednakże wyłącznie po zgłoszeniu ich wejścia w recepcji.
13. White  może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę innym osobom albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.

§4 OPŁATY ZA POBYT

1. Opłata za pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu  – z góry za cały okres uzgodnionego trwania pobytu.
2. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w części lub w całości nie jest zwracana opłata za pobyt .
3. W przypadku rezerwacji pokoju na dobę i niestawiennictwa się do godz. 18.00 w dniu rezerwacji, White zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa opłatą za jedną dobę hotelową według  stawki hotelowej przewidzianej w Cenniku za wynajem danego pokoju w określonym terminie. Hotel może obciążyć opłatą kartę kredytową Gościa.
4. Gość hotelowy jest obowiązany poza ceną za pobyt do uiszczenia opłaty klimatycznej w wysokości 2 złotych za osobo dobę.
5. White  może pobierać dodatkowe opłaty m.in. za nocleg dodatkowej osoby w pokoju, wstawienie do pokoju łóżeczka dziecięcego, opłatę parkingową, opłatę za zwierzęta, które zostaną ustalone w odrębnym Cenniku.
6. White  może tworzyć Pakiety obejmujące kilkudniowe pobyty Gości w określonych terminach w promocyjnych cenach. W przypadku skorzystania przez Gościa z Pakietu, a następnie, w czasie jego wykorzystywania, skrócenia pobytu, White Resort nalicza opłatę za każdą rozpoczętą dobę hotelową w standardowej wysokości przewidzianej w Cenniku hotelowym za jedną dobę za danego rodzaju pokój w określonym terminie. Wszystkie uzyskane rabaty przy skróceniu pobytu są anulowane. Obliczenie należności za pobyt nie może być nisze niż wpłacony zadatek.

7. Jeśli Gość po wejściu do pokoju stwierdzi jakieś rażące nieprawidłowości może zrezygnować z pobytu i żądać zwrotu zapłaconej kwoty ponad zadatek. Czas na podjęcie decyzji to czas niezbędny co oznacza kilka, kilkanaście minut. Jeśli Gość w tym czasie nie zgłasza reklamacji oznacza że wszystko jest zgodne z zamówieniem. Recepcja nie przyjmuje tego typu zastrzeżeń po upływie pół godziny lub więcej . W sytuacji jeśli Gość rezygnuje z pobytu w pokoju po dłuższej chwili  zostanie obciążony kwotą minimalną za pierwszą rozpoczętą dobę według stawki hotelowej.

§5 USŁUGI

1. White  świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem, przy czym obiekt nie jest jeszcze obiektem skategoryzowanym.
2. Basen , restauracja oraz Spa aktualnie znajdują się w realizacji, co oznacza, że nie są dostępne (w żadnej części) dla użytku Gości .
3. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
4. White ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę.
5. Na życzenie Gościa świadczymy nieodpłatnie następujące usługi: udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą, budzenie o wyznaczonej godzinie, przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w White.
6. White może tworzyć pakiety usług zawierające określone uprawnienia do korzystania z usług hotelowych w ramach pakietu bez odrębnej odpłatności, przy zachowaniu odpłatności za inne usługi hotelowe. Warunki pakietu all inclusive są określane corocznie odrębną informacją.

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób. White Resort zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
2. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi.
3. Za zagubienie karty magnetycznej (chip) do zamka pokoju hotelowego pobierana jest opłata 20 zł netto.
4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach prywatnego sprzętu elektrycznego takiego jak grzałki, żelazka elektryczne, kuchenki i piecyki elektryczne, tostery i inne podobne urządzenia nie stanowiące wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek do telefonów, zasilaczy komputerów, lokówek i maszynek go golenia.
5. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
6. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, White  może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań recepcji , uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.

§7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ WHITE

1. White ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. White odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną tylko jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
4.White zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
5. White nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na miejscach parkingowych przed hotelem czy poza terenem White.

§8 CISZA NOCNA

1.Obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
2. Naruszenie ciszy nocnej może skutkować usunięciem Gościa hotelowego z obiektu, przy zachowaniu przez Hotel prawa do zatrzymania pełnej opłaty za pobyt.

§9 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług, niezwłocznie po ich zauważeniu.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.

§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Zabronione jest wprowadzanie bez zgody zwierząt na teren całego obiektu.
2. Na terenie budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Zabronione jest również korzystanie z grilla lub palenie świeczek i ognisk na obszarze całego obiektu.
3. W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji, materiałów łatwopalnych i wybuchowych.
4. Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
5. Zabrania się nadmiernego hałasowania, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
7. White nieodpłatnie oddaje w prywatne użytkowanie na czas pobytu, a Gość wypożycza na czas pobytu, do własnego, osobistego użytku odbiornik telewizyjny.
8. Na obszarze nieruchomości przyległej do budynków hotelu obowiązują zasady ruchu drogowego.
9. White przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
10. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt po opłaceniu z góry kosztów tej usługi. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące. Po tym terminie przedmioty te przepadają na rzecz hotelu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
11. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Hotel zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 r. poz. 922) dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel, w szczególności do celów meldunku i umieszczenia danych Gościa w bazie danych Hotelu. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
12. Gość wyraża zgodę na wystawienie faktur VAT bez podpisu.
13. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem hotelowym, a White jest Sąd w Tczewie, a w przypadku sporów podlegających właściwości Sądu Okręgowego – Sąd w Gdańsku.
14. Integralną część Regulaminu stanowi Cennik. Zmiany Cennika nie dotyczą Gości, który rozpoczęli pobyt, jak również Gości, którzy uzyskali przy rezerwacji pisemne zapewnienie niezmienności ceny.

15. Recepcjonista może odmówić sprzedaży pokoju  bez podawania przyczyn.

16. Zgodnie z przepisami RODO uzyskane dane osobowe są przetwarzane jedynie do prawidłowej pracy hotelu i nie są udostępniane. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Jan Romaniuk.

RECEPCJA