Cennik

Krynica Morska ceny

Przelewy krajowe:

92 8345 0006 2002 2055 2776 0002

WHITE HOTEL
82-120 KRYNICA MORSKA
UL. KORCZAKA 5

TerminCzas pobytu / doba x dniPokój 2-osobowy / dobaPokój 2+1 / dobaPokój 2+2 / doba / z widokiem na miastoPokój rodzinny 4-osobowy z widokiem na miasto + max 2 osoby/100-150 zł / dobaStudio 4-osobowe z widokiem w kierunku morza + max 2 osoby/100-200 zł‚ za osobę za dobęApartament, studio, trzecie piętro 4-osoby + max 2 osoby- 100-200 zł/osoba/doba
05.01 - 24.04.20202 dni BB250-350350-450450500600700
05.01. -24.047 dni BB230-300330 -400430480500600
05.01-24.047 dni BB200 poddasze300 poddasze------------------------
Wielkanoc 10-13.04.203 dni BB pakiet
2 dni BB pakiet
1200 zł za 3 dni
950 zł za 2 dni
1550 za 3 dni
1250 za 2 dni
1800 za 3 dni
1400 za 2 dni
2000 za 3 dni
1550 za 2 dni
2500 za 3 dni
2000 za 2 dni
2800 za 3 dni
2300 za 2 dni
24.04-26.04.
26.04-30.04
24.04- 3.05
2 dni BB
4 dni BB
7 dni BB
450-550
300
350
550-650
od 450
450
od 650
od 550
od 550
od 700
od 600
650
od 950
750
750
1100
900
850
Majówka 30.04-3.05.3 dni BB600-650750-80085090013001500
24.04-.30.046 dni BB300400500550650750
24.04-30.04
6 dni BB270 poddasze370 poddasze------------------------
Maj od 3.052 dni BB300-500350-600500-700550-800750-999850-1200
Maj 3-317 dni BB250-350350-450450500650750
Maj 3-317 dni BBod 220 poddasze320 poddasze------------------------
Boże Ciało 10.06-14.064 dni BB500 -700600-80070080012001500
Czerwiec 1.06.2 dni BBod 400 do 800od 500 -900od 650 -1000od 800 -1200od 900 -1700od 1100 -1900
Czerwiec 1.06.-10.067 dni BB300-400400-500500-600550-700650-850800-999
Czerwiec 1.06. -10.067 dni BB270-370 poddasze370-470 poddasze------------------------
czerwiec 10-26.067 dni BB400-500500-650600-650700-800900-11001000-1200
Czerwiec-26.06-10.077 dni BB450-600600-700700-800800-900950-12001100-1300
Czerwiec-26.06-10.077 dni BB370-470 poddasze500-600 poddasze------------------------
Lipiec - 10.07. -16.08. sierpień7 dni BB500-650650-800800900od 1200od 1400
Lipiec-sierpień 10.07-16.08.2 dni BBod 1200od 1400od 1800od 2000od 2500od 3000
Lipiec-sierpień 10.07-16.08.7 dni BBod 460 poddaszeod 600 poddasze
sierpień 16-30.087 dni BB450-350600-500700-600800-700990-7501200-950
sierpień 16.08-30.08.2 dni BBod 700od 850od 1000od 1100od 1500od 1800
sierpień 16.08-30.08.7 dni BB420- 320 poddasze520- 420 poddasze------------------------
wrzesień - 22 grudzień7 dni BB300-250400-350500-450550-500650 -600750-700
wrzesień - 22 grudzień7 dni BBpoddasze: od 270- 220poddasze od 370- 320------------------------
15 wrzesień - 22 grudzień2 dni BB od 300od 400od 500od 550od 620od 720
15 wrzesień - 22 grudzień2 dni BBpoddasze: 270poddasze: 370------------------------
Boże Narodzenie nad morzem ze świątecznym wyżywieniem3 dni HB1420 zł za 3 dni za 2 osoby ze świątecznym wyzywieniem.
dziecko do l. 3 nie płaci
2040 3 os. dorosłe
1890 2 + dziecko do 15
1790 2 + dziecko do 7 l.
24902690 4 os. dorosłe
dla dzieci rabat
30003500
Sylwester 2019/20202 dni BB400 doba5006007008501000
Sylwester3 dni BB
4 dni BB
5 dni BB
6 dni pakiet
350
300/doba
275/doba
270
450
400
375
370
550
500
475
500
650
600
550
550
800
700
600
600
999
900
800
700
Sylwester7 dni BB250 /doba350450530550650

Rezerwując z wyprzedzeniem na 2020 r. można uzyskać rabaty: .

  • 4 %   za pobyt minimum 14 dni
  • 6 %   za pobyt minimum 21 dni
  • 8 % za pobyt minimum 28 dni
  • O 20 % podnosimy cenę za wybór konkretnego pokoju

Jeśli szukają Państwo tańszych noclegów proszę wejść na stronę Willa Joker :   krynica morska noclegi

Podano ceny  ze  śniadaniem w formie bufetu.

Regulamin w skrócie:

White to obiekt noclegowy jeszcze nie kategoryzowany . 

W celu rezerwacji pokoju proszę:
Uzgodnić rodzaj pokoju oraz termin pocztą elektroniczną: krynica@hotelmorski.com  lub telefonicznie:          tel. +48   55 247-47-40  biuro 24 h.    Mobile  8-22 h    +48 601 662 725

Recepcja  24 h tel. +48  55 246-82-39,  55 246-82-51, Mobile 24 h +48  606 844 776

Wpłacić zadatek w wysokości  30% – 100% umówionej kwoty na konto:

Przelewy krajowe:

92 8345 0006 2002 2055 2776 0002

WHITE HOTEL
82-120 KRYNICA MORSKA
UL. KORCZAKA 5

Przelewy międzynarodowe:

SWIFT –     GBWCPLPP

IBAN    –  PL 92 8345 0006 2002 2055 2776 0002

Dla posiadaczy kont w Millenium proponuję wpłacać na :

Bank Millenium 50 1160 2202 0000 0000 3482 8918

Jan Romaniuk ul. Nowa 19 82-120 Krynica Morska.

Zadatek proszę wpłacić w terminie:

7 dni od rezerwacji przy rezerwacjach z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem

2 dni od rezerwacji przy rezerwacji  z 30 dniowym wyprzedzeniem

1 godzina od rezerwacji przy rezerwacji z 2 dwudniowym wyprzedzeniem

lub termin wpłaty uzgodnić telefonicznie.

w uwagach na dowodzie wpłaty zawsze prosimy wpisać słowo  ZADATEK BEZZWROTNY i  datę pobytu.

Wysłać potwierdzenie wpłaty na adres krynica@hotelmorski.com 

Jeśli zadatek wpłynie na konto po w.w. terminach rezerwacja może zostać usunięta a zadatek zostanie zwrócony wpłacającemu pomniejszony o 5 zł kosztów manipulacyjnych.

Należności pobieramy z góry

Wszelkie Państwa wpłaty będą traktowane jako zadatek i nie podgalają zwrotowi. W losowych wypadkach bez kosztowo z wyprzedzeniem 30 dniowym zadatek można przenieść na inny termin. W innych przypadkach ewentualny zwrot zadatku możliwy jedynie po sprzedaży wykupionego takiego samego pakietu innemu Gościowi. Im wcześniej dostaniemy informację o rezygnacji tym większe szanse na sprzedaż.
Oczekiwać potwierdzenia rezerwacji telefonicznie, pocztą elektroniczną (e-mail). Po przybyciu do hotelu i sprawdzeniu warunków należy wpłacić pozostałą kwotę za wykupiony pakiet. Nie przewiduję się skracania pakietów ani zmiany terminów zamówionych pakietów.

Wpłata zadatku oznacza akceptacje niniejszego regulaminu.

Dodatkowe opłaty:

Jedno dziecko do 3 lat na pokój ….. gratis
Dodatkowa osoba w pokoju lub powyżej 3 lat / powyżej 15 lat       100 -200 zł. doba / 150-250 zł doba

Łóżeczko dla dziecka 30 zł/ 50 zł. doba

Miejsca parkingowe monitorowane – lipiec- sierpień  płatne……    30 zł. doba
Opłata klimatyczna do Urzędu Gminy                                 ……….. 2 zł. osobo/doba
Opłata za pieski                                              …………… … …   70,00 zł.- 3 kg,     100 zł.-do 10 kg.     150 zł – 20 kg.    180 zł – 40 kg.      200 zł – 60 kg. doba.

Nie przyjmujemy z kotami. Pobyt z psami należy najpierw uzgodnić z recepcją.
Informacje organizacyjne:
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15 a kończy o godz. 11 dnia następnego. W sezonie wysokim doba rozpoczyna się o godzinie 16.
Wystawiamy faktury VAT.

Jakiekolwiek zmiany w długości pobytu w stosunku do umówionych automatycznie przechodzą z cennika turystycznego na cennik hotelowy.

CENNIK HOTELOWY :

Krótkie, nieuzgodnione pobyty minimum 2 noce:
-Pokój dwuosobowy ……….. 2400 zł./ 2 dni
-Studio 4 osobowe ………… 5000 zł. / 2 dni
-Pokoje czteroosobowe …. 4000 zł. / 2 dni

W sezonie nie rezerwujemy na jednodniowe pobyty.

  • zgubiona karta magnetyczna do pokoju  kosztuje 20 zł
  • za zniszczenia w pokoju Goście zostaną obciążeni zgodnie z kosztami usunięcia szkody oraz za czas wyłączenia pokoju z eksploatacji, nie mniej niż 500 zł.
  • za palenie papierosów lub świeczek na terenie obiektu lub za wywołanie alarmu pożarowego mandat 500 zł
  • za wywołanie alarmu pożarowego skutkujące przyjazdem straży pożarnej mandat 500 zł + koszty przyjazdu straży pożarnej każdorazowo.
  • za zanieczyszczenia pokoju lub innych pomieszczeń hotelu przez psy mandat 500 zł. każdorazowo.
  • za pozostawienie psa bez opieki lub wyprowadzenie z pokoju psa bez kagańca mandat 500 zł. każdorazowo.

Do zameldowania konieczny jest dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy.

Niniejszy dokument nie jest ofertą w rozumieniu przepisów prawa. Ceny mogą ulec zmianie.

White Resort nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje losowe Gości i nie zwraca żadnych należności za skrócony pobyt.

White Hotel, Korczaka 5, 82-120 Krynica Morska,  tel. +48 (55) 246 82 39,  (55) 247-47-40,    Mobile: 606 844 776, 601-662-725                                        e-mail:  krynica@hotelmorski.com      www.krynicamorskahotele.pl

Wyposażenie pokoi:
Pokoje dwuosobowe/dwuosobowe z dostawką ( 25 m2 wraz z łazienką)
-wygodne łoże małżeńskie 180 cm szerokości lub 2 łóżka jednoosobowe
-duża szafa z dużym lustrem
-biurko
-telewizor 32 cale
-krzesło/fotel
-fotel/sofa
-komplet powitalny(czajnik, 2 filiżanki, łyżeczki)
-duże lustro na ścianie
-wykładzina dywanowa wełniana, antyalergiczna na podkładzie akustycznym
-ręczniki 2,2,1
-stolik-szafki nocne
-lampki nocne
-lampka na biurku
-przeważnie balkon, widok na północ, północny zachód lub na południowy zachód
-łazienka – suszarka do włosów
-łazienka natrysk lub brodzik (lub wanna)
-wifi,

-sejf

-krzesła na balkon

-woda mineralna 0.3 l. i herbata szt 1 na osobę na przyjazd.

-mamy do dyspozycji pralkę

Pokoje 2+2 loże małżeńskie 180 cm .dodatkowo wersalka lub 2 x sofa 90/190 ( 30 m2). Widok na północny wschód.
Pokoje rodzinne łoże małżeńskie, dodatkowo dwie dwuosobowe sofy max 6 osób (47 m2) lub sofa dwuosobowa i sofa
jednoosobowa max 5 osób ( 40 m2). Widok na wschód lub  południe.
Apartament studio to połączenie dwóch pokoi podwójnymi drzwiami
wewnętrznymi z balkonami z widokiem na północny zachód lub na północ.
Apartament to jeden pokój (51 m2) częściowo przedzielony z łożem
małżeńskim lub z dwoma łóżkami jednoosobowymi + rozkładana sofa
dwuosobowa, z dużym balkonem, widok na morze na północ,
lub sypialnia z łożem małżeńskim + pokój dzienny) z rozkładaną dwuosobową
sofą, bez balkonu. ( razem ok 45 m2). widok na wschód.

Mamy też inne pojedyncze nie opisane pokoje.

W jednym z pokoi ogólnie dostępne żelazko i deska do prasowania.

Mamy 16 rowerów miejskich do wypożyczenia, osiem ma na kierownicy torbę podróżną a trzy foteliki dla dzieci.

Widok na morze ograniczony jest w rożnym stopniu przez młody las rosnący na wydmie.

W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów  oraz używania prywatnego sprzętu elektrycznego jak kuchenki elektryczne, tostery, piecyki elektryczne i t.p. Nie dotyczy elektrycznych maszynek do golenia, lokówek i t.p. Ewentualne wątpliwości proszę wyjaśnić w recepcji.

NAJWIĘKSZE NASZE ATUTY:

  • najbliżej do morza w Krynicy Morskiej, zaledwie  60 m. do plaży
  • nowy obiekt
  • duże pokoje
  • bardzo wygodne łóżka
  • można płacić kartą płatniczą
  • recepcja całodobowa
  • budynek i parking monitorowane
  • do aquaparku 80 m.
  • do centrum 500 m.
  • budynek / pokoje bardzo dobrze wygłuszone( ściany 52 db, okna 38 db , drzwi 44 db, podłoga )
  • budynek położony na skraju sosnowego lasu w spokojnej i cichej okolicy
  • ścieżka rowerowa długości 22 km. obok
  • wypożyczalnia rowerów w hotelu
  • restauracja w hotelu, obok kolejne restauracje
  • plac zabaw dla dzieci
  • ogród wypoczynkowy z altankami i ławeczkami

Krynica Morska ceny tanio.   Krynica Morska ceny. Krynica Morska hotele. Hotele nad morzem.

Krynica Morska hotele blisko morza w  centrum Krynicy Morskiej. Noclegi w Krynicy Morskiej, pensjonaty hotele wille kwatery prywatne i pokoje do wynajęcia. Krynica Morska hotele nad morzem tanie noclegi blisko morza.

Krynica Morska hotele blisko morza

REGULAMIN WHITE RESORT

ABY OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT PRZED DOKONANIEM PŁATNOŚCI NALEŻY PODAĆ NIP I NAZWĘ FIRMY.

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelowego Obiektu Noclegowego White Resort w Krynicy Morskiej ul. Korczaka 5, 82-120 Krynica Morska (zwanego dalej: Hotelem) i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku ( zaliczki ) lub całej należności za pobyt . Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu.
3. Opiekunem Gościa jest Recepcja .
4. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji , a także na stronie www.krynicamorskahotele.pl

§2 DOBA HOTELOWA

1. Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Goście mogą zostać zobowiązani do noszenia opasek hotelowych, pod rygorem utraty prawa do korzystania z hotelu. W przypadku zagubienia opaski recepcja może naliczyć dodatkową opłatę za wystawienie nowej opaski.
3. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
4. Zatrzymanie pokoju po godz. 11.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu i mogą zostać naliczone opłaty z tego tytułu.
5. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
6. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej, recepcja  może jednak nie uwzględnić tej prośby.
7. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej, jednak nie później niż do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
8. Recepcja  może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
9. White Resort zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego, paszportu lub prawa jazdy oraz podpisanie Karty meldunkowej.
2. W celu dokonania rezerwacji pokoju Gość powinien uzgodnić rodzaj pokoju, cenę oraz termin jego rezerwacji za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie lub osobiście w Recepcji , a następnie dokonać wpłaty zadatku na rachunek bankowy White i przesłać potwierdzenie uiszczenia opłaty na adres poczty elektronicznej hotelu.
3. Gość jest obowiązany pod rygorem usunięcia rezerwacji uiścić zadatek w wysokości minimum 30% całej ustalonej ceny za pobyt na rachunek bankowy White w terminie: 7 dni – przy rezerwacjach dokonywanych z minimum 60 dniowym wyprzedzeniem; 2 dni – przy rezerwacjach dokonywanych z minimum 30 dniowym wyprzedzeniem; 1 godziny – przy rezerwacjach dokonywanych z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem oraz przysłanie do hotelu potwierdzenia wpłaty. Można uzgodnić z recepcja inny sposób i termin wpłaty zadatku.
4. W przypadku braku wpłaty zadatku w powyższych terminach, względnie w przypadku wpływu zadatku po terminie, rezerwacja może zostać anulowana i usunięta z systemu, a wpłacona kwota zadatku może zostać zatrzymana..
5. Za dzień uiszczenia zadatku uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy White.
6. Dokonując wpłaty zadatku Gość jest obowiązany w tytule przelewu wskazać datę od której planowany jest pobyt oraz numer telefonu do kontaktu.
7. Po wpływie zadatku na rachunek bankowy, White w miarę możliwości dokona telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) potwierdzenia warunków rezerwacji.
8. Wszelkie wpłaty dokonywane przez Gościa na rachunek bankowy hotelu będą traktowane jako zadatek i nie podlegają zwrotowi.
9. Gość może z minimum 30 dniowym wyprzedzeniem dokonać zmiany terminu przyjazdu, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów z uwzględnieniem cen obowiązujących w nowym terminie.. W takim przypadku wpłacony przez Gościa zadatek podlega zaliczeniu na poczet nowego terminu rezerwacji.
10. W przypadku odwołania rezerwacji po wpłaceniu zadatku, zadatek może zostać zwrócony Gościowi tylko w przypadku wykupienia zwolnionego pokoju w takim samym terminie przez innego Gościa hotelowego. W pozostałych przypadkach, zadatek nie podlega zwrotowi.
11. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął jeszcze czas, za który Gość uiścił opłatę należną za pobyt.
12. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00 jednakże wyłącznie po zgłoszeniu ich wejścia w recepcji.
13. White  może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę innym osobom albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.

§4 OPŁATY ZA POBYT

1. Opłata za pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu  – z góry za cały okres uzgodnionego trwania pobytu.
2. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w części lub w całości nie jest zwracana opłata za pobyt .
3. W przypadku rezerwacji pokoju na jedna  dobę i niestawiennictwa się do godz. 18.00 w dniu rezerwacji, White zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa opłatą za jedną dobę hotelową według  stawki hotelowej przewidzianej w Cenniku za wynajem danego pokoju w określonym terminie. Hotel może obciążyć opłatą kartę kredytową Gościa.
4. Gość hotelowy jest obowiązany poza ceną za pobyt do uiszczenia opłaty klimatycznej według aktualnej stawki za osobo dobę.
5. White  może pobierać dodatkowe opłaty m.in. za nocleg dodatkowej osoby w pokoju, wstawienie do pokoju łóżeczka dziecięcego, opłatę parkingową, opłatę za zwierzęta, które zostaną ustalone w odrębnym Cenniku.
6. White  może tworzyć Pakiety obejmujące kilkudniowe pobyty Gości w określonych terminach w promocyjnych cenach. W przypadku skorzystania przez Gościa z Pakietu, a następnie, w czasie jego wykorzystywania, skrócenia pobytu, White Resort nalicza opłatę za każdą rozpoczętą dobę hotelową w standardowej wysokości przewidzianej w Cenniku hotelowym za jedną dobę za danego rodzaju pokój w określonym terminie. Wszystkie uzyskane rabaty przy skróceniu pobytu są anulowane. Obliczenie należności za pobyt nie może być nisze niż wpłacony zadatek.

7. Jeśli Gość po wejściu do pokoju stwierdzi jakieś rażące nieprawidłowości może zrezygnować z pobytu i żądać zwrotu zapłaconej kwoty ponad zadatek. Czas na podjęcie decyzji to czas niezbędny co oznacza kilka, kilkanaście minut. Jeśli Gość w tym czasie nie zgłasza reklamacji oznacza że wszystko jest zgodne z zamówieniem. Recepcja nie przyjmuje tego typu zastrzeżeń po upływie pół godziny lub więcej . W sytuacji jeśli Gość rezygnuje z pobytu w pokoju po dłuższej chwili  zostanie obciążony kwotą minimalną za pierwszą rozpoczętą dobę według stawki hotelowej.Zadatki nie są zwracane.

§5 USŁUGI

1. White  świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem, przy czym obiekt nie jest jeszcze obiektem skategoryzowanym.
2. Basen , restauracja oraz Spa aktualnie znajdują się w realizacji, co oznacza, że nie są dostępne (w żadnej części) dla użytku Gości .
3. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
4. White ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę.
5. Na życzenie Gościa świadczymy nieodpłatnie następujące usługi: udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą, budzenie o wyznaczonej godzinie, przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w White.
6. White może tworzyć pakiety usług zawierające określone uprawnienia do korzystania z usług hotelowych w ramach pakietu bez odrębnej odpłatności, przy zachowaniu odpłatności za inne usługi hotelowe. Warunki pakietu all inclusive są określane corocznie odrębną informacją.

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób. White Resort zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
2. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi.
3. Za zagubienie karty magnetycznej (chip) do zamka pokoju hotelowego pobierana jest opłata 20 zł netto.
4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest palenie papierosów w tym e-papierosów, używanie w pokojach prywatnego sprzętu elektrycznego takiego jak grzałki, żelazka elektryczne, kuchenki i piecyki elektryczne, tostery i inne podobne urządzenia nie stanowiące wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek do telefonów, zasilaczy komputerów, lokówek i maszynek go golenia.
5. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na całym terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
6. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, White  może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań recepcji , uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.

7. Zabronione jest wprowadzanie zwierząt do restauracji oraz wyprowadzanie psów za potrzebą do ogrodu. Psy za potrzebą należy wyprowadzać poza ogrodzenie do lasu.

§7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ WHITE

1. White ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. White odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną tylko jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
4.White zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
5. White nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na miejscach parkingowych przed hotelem czy poza terenem White.

§8 CISZA NOCNA

1.Obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
2. Naruszenie ciszy nocnej może skutkować usunięciem Gościa hotelowego z obiektu, przy zachowaniu przez Hotel prawa do zatrzymania pełnej opłaty za pobyt.

§9 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług, niezwłocznie po ich zauważeniu.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.

§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Zabronione jest wprowadzanie bez zgody zwierząt na teren całego obiektu. Psy na które Gość dostał zgodę muszą mieć własne spanie( np. kocyk) lub śpią na balkonie. Nie udostępniamy żadnych misek czy karmy dla psów. Goście zobowiązują się wyprowadzać psy za potrzebą poza teren hotelu. Zabrania się wprowadzania psów do restauracji.
2. Na terenie budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Zabronione jest również korzystanie z grilla lub palenie świeczek i ognisk na obszarze całego obiektu.
3. W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych oraz broni i amunicji, materiałów łatwopalnych i wybuchowych.
4. Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
5. Zabrania się nadmiernego hałasowania, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.
7. White nieodpłatnie oddaje w prywatne użytkowanie na czas pobytu, a Gość wypożycza na czas pobytu, do własnego, osobistego użytku odbiornik telewizyjny.
8. Na obszarze nieruchomości przyległej do budynków hotelu obowiązują zasady ruchu drogowego.
9. White przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
10. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt po opłaceniu z góry kosztów tej usługi. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące. Po tym terminie przedmioty te przepadają na rzecz hotelu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
11. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Hotel zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 r. poz. 922) dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel, w szczególności do celów meldunku i umieszczenia danych Gościa w bazie danych Hotelu. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
12. Gość wyraża zgodę na wystawienie faktur VAT bez podpisu.
13. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem hotelowym, a White jest Sąd w Tczewie, a w przypadku sporów podlegających właściwości Sądu Okręgowego – Sąd w Gdańsku.
14. Integralną część Regulaminu stanowi Cennik. Zmiany Cennika nie dotyczą Gości, który rozpoczęli pobyt, jak również Gości, którzy uzyskali przy rezerwacji pisemne zapewnienie niezmienności ceny.

15. Recepcjonista może odmówić sprzedaży pokoju  bez podawania przyczyn.

16. Zgodnie z przepisami RODO uzyskane dane osobowe są przetwarzane jedynie do prawidłowej pracy hotelu i nie są udostępniane. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Jan Romaniuk.

Nieprzestrzeganie regulaminu skutkować będzie karą pieniężną w wysokości od 500 zł. OSP może nałożyć mandat od 5000 zł .

RECEPCJA

Krynica Morska hotele nad morzem tanie noclegi blisko morza, Willa Joker Krynica Morska tanie noclegi nad morzem.

Zobacz galerię .

 

REGULAMIN POBYTU W WHITE RESORT Z PSAMI

  1. White Resort w Krynicy Morskiej (zwany dalej „Hotelem”) przyjmuje Gości wraz z psami jedynie po uprzednim zgłoszeniu tego faktu przy rezerwacji pobytu w Hotelu i uzyskaniu pisemnego potwierdzenia w drodze wiadomości mailowej na adres podany przy rezerwacji pobytu oraz z zastrzeżeniem, że akceptowane są wyłącznie psy.
  2. Koszt pobytu zwierzęcia w Hotelu wynosi pomiędzy 70 zł – 180 zł/doba, w zależności od wielkości psa.
  3. Hotel może odmówić wyrażenia zgody na pobyt w Hotelu zwierząt ras powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym m.in.: Pitbull, Rottwiler, Doberman, Dog, Owczarek, Amstaf, Buldog.
  4. Właściciel powinien posiadać książeczkę zdrowia zwierzęcia z aktualnymi wpisami o szczepieniach i odrobaczeniu.
  5. Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach. Na terenie Hotelu psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela, bądź osoby upoważnionej.
  6. Zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych, rekreacyjnych oraz na teren placu zabaw dla dzieci. Wyjątek stanowi pies przewodnik.
  7. Właściciele psów muszą posiadać specjalnie przeznaczone dla nich posłanie.
  8. Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie określonej przez Dyrekcję Hotelu.
  9. Właściciele psów są zobowiązani do dbania o czystość związaną z pobytem ich zwierzęcia w Hotelu, w tym do natychmiastowego sprzątania nieczystości pozostawionych w hotelu i jego otoczeniu. Prosimy o wyprowadzanie psa po za teren Hotelu.
  10. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej, niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych. W przypadku, gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Pracownicy Hotelu będą starali się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu.
  11. Właściciel zwierzęcia ponosi za niego pełną odpowiedzialność i jest zobowiązany do naprawienia wszystkich szkód spowodowanych przez zwierzę podczas pobytu w Hotelu w mieniu Hotelu bądź mieniu innych gości oraz do pokrycia wszystkich związanych z tym kosztów. Koszty związane z usunięciem szkód spowodowanych przez zwierzę będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu.
  12. Właściciele są odpowiedzialni za zachowania przez swoje zwierzęta ciszy w Hotelu i nie zakłócanie spokoju innym gościom. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych gości, bądź personelu, Hotel zastrzega sobie prawo do prośby o usunięcie zwierzęcia z Hotelu.

 

Nieprzestrzeganie regulaminu skutkować będzie karą pieniężną w wysokości 500 zł

 

 

Akceptuję regulamin

 

 

……………………………………………………………………