White Resort Krynica Morska, ul. Korczaka 5, 82-120 Krynica Morska, tel. 55 246 82 39

Artykuły

Przeczytaj artykuły Krynica Morska hotele
Krynica Morska hotel przy plaży
6 gru
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Krynica Morska hotele . Zadzwoń teraz !!!

Krynica Morska hotele

Hotele Krynica Morska nad morzem, noclegi

Krynica Morska hotele nad morzem w centrum Krynicy. Polecam przede wszystkim luksusowy nowy hotel nad samym morzem czynny cały rok. Dlatego też Krynica Morska to noclegi blisko plaży w komfortowym hotelu 60 m. od plaży. Krynica Morska White Resort blisko morza w Pomorskim. W Krynicy Morskiej przy wejściu na plażę nr 24 powstało nowe centrum hoteli i apartamentów położonych nad samym morzem. Przede wszystkim większość z hoteli została zbudowana w ostatnich latach. Z pewnością hotele te proponują przestronne pokoje i apartamenty zaczynając od 25 m2 do 150 m2. Wzdłuż morza biegnie tu nowo zrobiona promenada i ścieżka rowerowa długości ok. 22 km. W recepcji White Resort można wypożyczyć rowery standardowe jak i rowery elektryczne. White Resort zbudowany jest na skraju starego ponad 150 letniego lasu sosnowego. W lesie tym są liczne bardzo fajne ścieżki leśne idealne na spacery po lesie.Tu z pewnością spokojnie pochodzisz po lesie i pooddychasz czystym bogatym w jod powietrzem. Ze względu na fakt że hotel stoi przy samej plaży proponuję przede wszystkim spacery po plaży. Spacerując po plaży można przy sprzyjających wiatrach znaleźć kawałki bursztynu. Dużym powodzeniem cieszy się też nowa promenada spacerowa biegnąca wzdłuż morza. Promenada ma ok. 1500 m długości i biegnie na skraju lasu i plaży. Dużo Turystów chodzi plażą aż do samego przekopu Mierzei Wiślanej. Jest to najnowsza atrakcja Krynicy Morskiej nie tylko za sprawą przekopu ale kontrowersji z nim wiązanych. Niemniej sama budowa jest również bardzo ciekawa chociażby za sprawą najnowszych rozwiązań tu stosowanych. Podobno już w czerwcu pierwsze samochody pojadą jednym z nowo zbudowanych mostów. mostu będzie można zobaczyć postęp prac przy przekopie. Sam przekop realizowany jest na terenie Parku Krajobrazowego Mierzeja Wiślana.

Krynica Morska

Krynica Morska hotel . Zadzwoń teraz !!!

Noclegi Krynica Morska

White Resort to przede wszystkim noclegi nad samym morzem tuż przy plaży. Przede wszystkim nowy i nowocześnie wykonany budynek i pokoje z widokiem na morze.

4 Responses

  1. Jan Romaniuk

    Za datę pierwszego pomysłu przekopania Mierzei Wiślanej podaje się rok 1577, kiedy to król Stefan Batory w związku z buntem Gdańska wyszedł z pomysłem przebicia Mierzei Wiślanej. W tym celu wysłał kasztelana wiślickiego Mikołaja Firleja wraz z sekretarzem królewskim Piotrem Kłoczewskim. Po obejrzeniu terenu wyznaczyli wieś Skowronki jako miejsce nadające się na przekop i budowę portu. Po zawarciu porozumienia z Gdańskiem, pomysł zarzucono. Również król Prus Fryderyk II Wielki rozważał budowę kanału, gdy po I rozbiorze Polski w 1772 roku Elbląg przyłączono do Prus, lecz Gdańsk pozostał przy Polsce. Król chciał, aby Elbląg stał się poważnym konkurentem miasta nad Motławą. Po jego śmierci w 1786 roku i po II rozbiorze w 1793 roku Gdańsk również przyłączono do Prus, a tym samym budowa kanału stała się bezcelowa.Z propozycją budowy kanału wystąpił w 1945 roku Eugeniusz Kwiatkowski, przedwojenny wicepremier, bezpośrednio po II wojnie światowej Delegat Rządu dla spraw Wybrzeża[21]. W latach 70. i 80. XX wieku istniał projekt przekopu wraz z budową grobli przedzielającej zalew na dwa akweny. Decyzja o realizacji tego projektu została ogłoszona przez premiera Jarosława Kaczyńskiego 10 listopada 2006 w Elblągu, tuż przed wyborami samorządowymi, jako efekt rozmów z tamtejszymi aktywistami. Planowany, przed wykonaniem odpowiednich ekspertyz i ocen oddziaływania na środowisko, koszt budowy kanału o długości 1100 metrów i szerokości 40 m w dnie i 80 m na powierzchni, to około 80 mln euro. Pogłębienie toru wodnego i dostosowanie go do statków o wymaganym przez port elbląski tonażu, a także budowa specjalnych śluz i mostów, podniesie koszt inwestycji do około 230 mln euro. Projekt wchodzi w kolizję z unijnym programem ochrony przyrody Natura 2000.

Leave a Reply